Batman Evolution
Bienvenue à Gotham / Welcome to Gotham!

-Si tu veux profiter pleinement du forum et découvrir d'autres catégories, partager ta passion ou tout simplement faire ton curieux, rejoins nous vite en t'inscrivant dès maintenant!

-If you want to enjoy the whole forum and discover all the others threads or simply being curious, join us straight away !

A bientôt / See you soon.

Batdag, administrator.
Batman Evolution
Bienvenue à Gotham / Welcome to Gotham!

-Si tu veux profiter pleinement du forum et découvrir d'autres catégories, partager ta passion ou tout simplement faire ton curieux, rejoins nous vite en t'inscrivant dès maintenant!

-If you want to enjoy the whole forum and discover all the others threads or simply being curious, join us straight away !

A bientôt / See you soon.

Batdag, administrator.
Batman Evolution
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Batman created by Bob Kane and Bill Finger. Dc comics and Warner Bros all rights reserved.

HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

The Dark Knight Rises Toys - movie master, deluxe, 4", vehicles etc...

Go down 
+2
WB89
Batdag
6 posters
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
Batdag
Admin
Batdag

The Dark Knight Rises Toys - movie master, deluxe, 4", vehicles etc... - Page 2 Empty
PostSubject: Re: The Dark Knight Rises Toys - movie master, deluxe, 4", vehicles etc...   The Dark Knight Rises Toys - movie master, deluxe, 4", vehicles etc... - Page 2 Icon_minitimeSat 30 Jun - 5:23

Voilà encore un samedi centre co et Maadrréééé miaaa, une tonne de Batman c'était un truc de fou !

J'ai pu voir d'autres lignes de jouets dans les rayons dont voici les photos de notre envoyé spécial Batdag !

The Dark Knight Rises Toys - movie master, deluxe, 4", vehicles etc... - Page 2 59438120120630103552

The Dark Knight Rises Toys - movie master, deluxe, 4", vehicles etc... - Page 2 37891520120630103558

The Dark Knight Rises Toys - movie master, deluxe, 4", vehicles etc... - Page 2 79583020120630103607

The Dark Knight Rises Toys - movie master, deluxe, 4", vehicles etc... - Page 2 64993520120630103624

The Dark Knight Rises Toys - movie master, deluxe, 4", vehicles etc... - Page 2 26816320120630103639

The Dark Knight Rises Toys - movie master, deluxe, 4", vehicles etc... - Page 2 23033820120630103647

The Dark Knight Rises Toys - movie master, deluxe, 4", vehicles etc... - Page 2 25260620120630103822

Voilà de la folie donc, je ne savais plus ou regarder. Toujours pas de gamme Hot Wheels par contre.

Sinon, le set des 3 véhicules est assez sublime ! Ca reste du plastoc mais franchement sympa. Une exclue des magasins Target (USA et Australie pour ce que j'en connais)
Back to top Go down
https://batmanevolution.forumotion.com
joKer niKo

joKer niKo

The Dark Knight Rises Toys - movie master, deluxe, 4", vehicles etc... - Page 2 Empty
PostSubject: Re: The Dark Knight Rises Toys - movie master, deluxe, 4", vehicles etc...   The Dark Knight Rises Toys - movie master, deluxe, 4", vehicles etc... - Page 2 Icon_minitimeSat 30 Jun - 11:43

Le kiff!!! Je suis trop content de voir ça ! Je vais aller à toys r us histoire de voir s'ils ont du Batman!!!!
Back to top Go down

The Dark Knight Rises Toys - movie master, deluxe, 4", vehicles etc...
Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Batman The Dark Knight Rises 1/4 Hot toys - Review
» The Dark Knight 3 : The Master Race
» The Dark Knight Rises
» 1:6 The Dark Knight Rises - BANE
» Hot Wheels The Dark Knight Rises